Natalia Morollon Marti
Studielektor
- 2024
- Udgivet
Agentividad y Comunicación Interpersonal
Morollon Marti, Natalia & Vilchez Veleda, A., 2024, Teoría sociocultural y español LE/L2. Negueruela-Azarola, E., N. García, P. & Escandón, A. (red.). 1st udg. Routledge, Taylor & Francis Group, s. 121-137 (Routledge Advances in Spanish Language Teaching).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- 2023
- Udgivet
Mundtlighed, CLIL og arrangerede sprog- og kulturmøder – to undervisningsforløb set fra motivationsforskningens perspektiv
Daryai-Hansen, Petra & Morollon Marti, Natalia, 2023, I: Nordic Journal of Language Teaching and Learning. 11, 1, s. 89-117 28 s., 1.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- 2021
- Udgivet
Akademisk literacy i Engelsk, Fransk, Spansk og Tysk - et brobygningsperspektiv
Lindschouw, Jan Juhl, Larsen, Sanne, Kling, J., Albrechtsen, Dorte, Sandberg, Anna Lena, Behnke, Lars, Morollon Marti, Natalia & Reebirk, C., 2021, I: Sprogforum. 73, s. 23-34 12 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Akademisk literacy i Engelsk, Fransk, Spansk og Tysk i et brobygningsperspektiv (rapport)
Lindschouw, Jan Juhl, Sandberg, Anna Lena, Morollon Marti, Natalia, Kling, J., Larsen, Sanne, Albrechtsen, Dorte, Behnke, Lars & Reebirk, C., 2021, Akademisk literacy i Engelsk, Fransk, Spansk og Tysk i et brobygningsperspektiv. 22 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til rapport › Formidling
- Udgivet
Akademisk literacy i spansk i et brobygingsperspektiv.
Morollon Marti, Natalia, 2021, I: Sprogforum. 73, s. 51-58 8 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Concept-Based Instruction for Teaching and Learning L2 (Im)politeness
Morollon Marti, Natalia, 2021, Teaching and Learning Second Language Pragmatics for Intercultural Understanding. McConachy, T. & Liddicoat, A. J. (red.). New York: Routledge, 25 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- 2020
- Udgivet
Spansk som Fremmedsprog i Danmark. En behovsanalyse af fagets videreudvikling i et brobygningsperspektiv
Morollon Marti, Natalia, 2020, Det Nationale Center for Fremmedsprog (NCFF). 52 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
- Udgivet
- 2019
- Udgivet
Consideraciones didácticas orientadas al desarrollo de la conciencia intercultural a través de la reflexión metapragmática en el aula de ELE
Morollon Marti, Natalia, 2019, I: Nordic Journal of Modern Language Methodology. 7(2), s. 120-153Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- 2017
- Udgivet
El potencial pedagógico de la pragmática sociocultural como herramienta de mediación en la interpretación de experiencias interculturales
Morollon Marti, Natalia, 2017, I: Pragmática Sociocultural / Sociocultural Pragmatics. 5(1), s. 59-86Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
ID: 201655713
Flest downloads
-
82
downloads
Spansk som Fremmedsprog i Danmark. En behovsanalyse af fagets videreudvikling i et brobygningsperspektiv
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
Udgivet -
62
downloads
Akademisk literacy i Engelsk, Fransk, Spansk og Tysk - et brobygningsperspektiv
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
37
downloads
Consideraciones didácticas orientadas al desarrollo de la conciencia intercultural a través de la reflexión metapragmática en el aula de ELE
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet