Institut for Engelsk, Germansk og Romansk

  1. 2020
  2. Udgivet

    Vor welchen Herausforderungen steht der frühe DaF-Unterricht im dänischen Grenzland? Eine Lehrerstudie im Rahmen der dänischen Lehrerfortbildung.

    Aarøe, K. M. & Daryai-Hansen, Petra, 2020, I : Zeitschrift für Interkulturellen Fremdsprachenunterricht. 25, 1, s. 757-782

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  3. Accepteret/In press

    Danish EFL High School Learners’ Writing Development over Time in L1 and L2

    Albrechtsen, Dorte & Larsen, Sanne, 2020, (Accepteret/In press) Studies and Essays on Learning, Teaching and Assessing L2 Writing in Honour of Alister Cumming. Cambridge Scholars Publishing

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  4. Afsendt

    Quando le frasi combattono per la nostra attenzione: Il caso di alternanza di modo in frasi completive collegate a pensare e credere

    Andersen, Anders, 2020, (Afsendt) Linguaggi settoriali e specialistici: Sincronia, diacronia, traduzione, variazione. Atti dell'XIV Congresso SILFI, Società Internazionale di Linguistica e Filologia Italiana (Genova, 28-30 maggio).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferencebidrag i proceedingsForskningfagfællebedømt

  5. Accepteret/In press

    Juan Larrea en México: el fin anunciado del yo subjetivo en Diario del Nuevo Mundo

    Andersen, Katrine Helene, 2020, (Accepteret/In press) I : Arbor.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  6. Afsendt

    Kognitionsverber og kontrasten mellem indikativ- og infinitivkomplement

    Boye, Kasper, Andersen, Anders & Engberg-Pedersen, Elisabeth, 2020, (Afsendt) I : Ny forskning i grammatik. 12 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  7. Afsendt

    Page Fillers, Fiction, and Genre: How Do We Know What We’re Reading?

    Damkjær, Maria, jan. 2020, (Afsendt) I : PMLA (=Publications of the Modern Language Association).

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  8. Udgivet

    Wenn ich über meine Antworten nachdenke, würde ich am liebsten das Handtuch werfen. Zum Kompetenzentwicklungsbedarf von Deutschlehrkräften im Dänemark der Gegenwart

    Daryai-Hansen, Petra, 2020, I : Zeitschrift für Interkulturellen Fremdsprachenunterricht. 25,1, s. 783-811

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  9. Accepteret/In press

    Current Considerations on Integrating Content and Language in Multilingual Universities

    Dimova, Slobodanka & Kling, Joyce , 2020, (Accepteret/In press) Integrating Content and Language in Multilingual Higher Education. Springer

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  10. Accepteret/In press

    Language Assessment in EMI

    Dimova, Slobodanka, 2020, (Accepteret/In press) Research Questions in Language Education: A Reference Guide for Teachers. Mohebbi, H. & Coombe, C. (red.). Springer

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  11. Udgivet

    Language Assessment of EMI Content Teachers: What Norms

    Dimova, Slobodanka, 2020, Language perceptions and practices in multilingual universities. Palgrave Macmillan

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

Forrige 1 2 3 4 5 6 7 8 ...469 Næste