Birgit Henriksen
Professor Emerita
Institut for Engelsk, Germansk og Romansk
Emil Holms Kanal 6, 2300 København S, KUA1
Danmark
CV. Birgit Henriksen, Lektor (msk) ved Institut for Engelsk, Germansk og Romansk
Født 15.12.1952
Uddannelse
- Ph.d. i fremmedsprogspædagogik, Københavns Universitet, 1990
- Pædagogikum i engelsk og religion, Rødovre Statsskole, 1984
- Bifag i religion, Københavns Universitet, 1983
- Cand. Phil. i engelsk, Københavns Universitet, 1980
Ansættelser
- Lektor i moderne engelsk sprog med særligt henblik på fremmedsprogspædagogik ved Institut for Engelsk, Germansk og Romansk (tidligere ansat ved Engelsk Institut), KU, 1997-
- Fra 2010, Lektor med særlige kvalifikationer
- Adjunkt i moderne engelsk sprog med særligt henblik på fremmedsprogspædagogik ved Engelsk Institut, KU, 1992-1997
- Adjunkt i engelsk og religion ved Falkonergårdens Gymnasium, 1989-1992
- Undervisningsassistent ved Institut for Nordisk Filologi, KU, underviser i dansk som fremmed og andetsprog, 1988
- Adjunktvikar ved Institut for Anvendt og Matematisk Lingvistik, KU, 1987-88
- Kandidatstipendiat ved Engelsk Institut, KU, 1984-87
- Ekstern lektor i fremmedsprogspædagogik ved Engelsk Institut, KU, 1980-84
- Studentermedarbejder ved forskningsprojektet ”Projekt i Fremmedsprogspædagogik” (PIF) ved Engelsk Institut, KU, 1976-1980
Administrative hverv, projekttilknytning og konsulentarbejde
- Centerleder i Center for internationalisering og parallelsproglighed ved Institut for Engelsk, Germansk og Romansk, 2008-2011
- Bestyrelsesmedlem i Center for internationalisering og parallelsproglighed ved Institut for Engelsk, Germansk og Romansk, 2008-2011
- Medlem af den faglige gruppe tilknyttet Center for internationalisering og parallelsproglighed, 2008-
- Fagleder for Master i Fremmedsprogspædagogik, 2008-2009Medlem af den faglige gruppe for Master i Fremmedsprogspædagogik, 2003-
- Medlem af FUUF, ved det humanistiske fakultet, 2008-2009
- Ph.d. koordinator vedInstitut for Engelsk, Germansk og Romansk, 2005-2008
- Sad i en lang årrække i FSU ved det Humanistiske Fakultet, i SU ved Institut for Engelsk, Germansk og Romansk og har været tillidsrepræsentant suppleant ved både EI og Engerom
- Projektansvarlig for større forskningsprojekt under SHF, 2000-2004
- Konsulent ved udviklingsprojekt om leksistilegnelse i gymnasiets engelskundervisning ved Stenløse Gymnasium og HF, 1998-2000. Finansieret af Undervisningsministeriet.
- Medlem af styregruppen i Gymnasiesprogprojektet ”Projekt om fremmedsprogsfagenes profil og anvendelsesorientering i de gymnasiale uddannelser”, finansieret af Ministeriet for Børn og Uddannelse. Projekt 1-3, 2011-
- Konsulent i Gymnasiesprogprojektet ”Projekt om fremmedsprogsfagenes profil og anvendelsesorientering i de gymnasiale uddannelser”, finansieret af Ministeriet for Børn og Uddannelse. Projekt 1 og 2, 2011-12
- Medlem af ekspertgruppe om EU's fremmedsprogsindikator undersøgelse, Ministeriet for Børn og Uddannelse, foråret 2012
- Medlem af ministerielt udvalg for ”Handlingsplan for engelsk”, 2007
- Medstifter og tidligere medredaktør af tidsskriftet ”Sprogforum”
- Konsulent ved forskellige forlag i forbindelse med udgivelse af lærebøger til sprogundervisning
Forskning og formidling
- Har været med til at udvikle Master i Fremmedsprogspædagogik
- Underviser på Master i Fremmedsprogspædagogik, 2003-
- Underviser på sidefagssupplering i engelsk ved Engerom 2005-2009
- Underviser ved Ph.d. kurser i forskningsmetoder ved Forskerskole Øst, i Sverige (Göteborg og Lund) og i Island (Reykjavik)
- Gæsteunderviser ved Vigdis Finnbogadottir Instituttet, Islands Universitet, 2010, 2011
- Gæsteunderviser ved Danmarks Pædagogiske Universitet, 2010, 2009
- En række oplæg som centerleder for CIP angående CIP og Sprogvalg i universitetsuddannelserne
- Oplæg ved en række konferencer og forskningsseminarer (se nedenfor)
- Plenarforelæser (se nedenfor) AFINLA 2005, Jyväskyla
- Oplæg ved Workshoppen: Developing multidimensional methods for vocabulary assessment, Stockholm Universitet 2010
- Oplæg ved phd konference, VARGA 2012, Wales 2012
- Medarrangør af international Lexicon Konference ”Approaches to the Lexicon”, afholdt på CBS, december 2010
- Medarrangør af Thematic colloquium: Challenges facing non-native university teachers in English medium instruction in academic settings, EUROSLA 2011
- Arrangør af forskningsseminarer på Center for Internationalisering og Parallelsprogliged (2008-2011)
- Underviser ved en lang række efteruddannelseskurser for fremmed- og andetsprogslærere i Danmark, Island, Færøerne og Grønland,
- Var i mere end 10 år underviser ved de årlige fagspecifikke midtvejskurser for pædagogikums kandidater i engelsk
- Fagfællebedømmer ved de internationale tidsskrifter Applied Psycholinguistics, Applied Linguistics, Modern Language Journal, System og Studies in Second Language Acquisition
- Fagfællebedømmer for Riksbankens Jubilæumsfond, Sverige 2012
Forskningspublikationer
- B. Henriksen (under udgivelse) Research on L2 learners’ collocational competence and development a progress report. In Bardel, Camilla, Laufer, Batia & Lindqvist, Christina (Eds.), L2 vocabulary acquisition, knowledge and use. New perspectives on assessment and corpus analysis. Eurosla Monographs Series, 2. EUROSLA
- Westbrook, P.N. & Henriksen, B. (2011): Bridging the Linguistic and Affective Gaps: The Impact of a Short, Tailor-made Language Course on a Danish University Lecturer's Ability to Lecture with Confidence in English. I R Cancino, L Dam & K Jæger (red), Policies, Principles, Practices. New directions in foreign language education in the era of educational glaobalization., 2011 udgave, vol. 1, Newcastle upon Tyne, UK, s. 188-212
- Henriksen, B. (1999) Three Dimensions of Vocabulary Development. Studies in Second Language Acquisition (SSLA) 21, s. 303-317.
- Albrechtsen, D., Henriksen, B., Mees I.M. & Poulsen E (1998) (red.): Perspectives on Foreign and second Language Pedagogy. Odense University Press, Odense, 1-304 s.
- Haastrup K. & Henriksen, B.: Describing Learners' Lexical Competence across tasks and over time: A focus on Research Design.(1998) i: Perspectives on Lexical Acquisition in a second Language s. 61-96. Kirsten Haastrup og Aake Viberg (red.). Lund University Press, Lund, Sweden
- Henriksen, B. & Haastrup K. (1998) Vocabulary Acquisition: From Partial to Precise Understanding. i: Perspectives on Lexical acquisition in a second Language s. 97-124. Kirsten Haastrup & Aake Viberg (red.). Lund University Press, Lund, Sweden.
- Henriksen, B. (1995) Fremmedsprogspædagogikken - eksemplificeret ved 4 forskningsområder. I: Hermes - Journal of Linguistics, nr. 14 - 1995, Århus: s. 191-217
- B. Henriksen (1995) Pædagogisk forankring og pædagogiske implikationer - kan vi, skal vi og tør vi?. I Årsberetning1995, Engelsk Institut, Københavns Universitet., s. 33-41.
- Henriksen, B. og K. Haastrup. (1988) Introduktion til bidragene om sproglig bevidsthed og fremmedsprogstilegnelse. I E. Hansen (red.): sproglig Bevidsthed. Danmarks Lærerhøjskole, Institut for Dansk Sprog og Litteratur, s. 167-169
- B. Henriksen (1988) Udvikling af sprogelevers pragmatiske bevidsthed. Et pædagogisk forsøg i gymnasiets engelskundervisning. I E. Hansen (red.): sproglig Bevidsthed. Danmarks Lærerhøjskole, Institut for Dansk Sprog og Litteratur, s. 172-191.
- B. Henriksen (1988) ANMELDELSE af P. Harders bog: "Eleven i centrum - men for hvad? Om humaniora i gymnasiet og i samfundet. I ANGLES on the English speaking world, NO. 2, The Department of English, The University of Copenhagen, s. 95-96.
- B. Henriksen (1986) PIF PROJEKTET: Fremmedsprogspædagogik ved Engelsk Institut fra 1976-86. Beretning for året 1986, Engelsk Institut, s. 2-9.
- D. Albrecthsen, C. Færch, P. Grindsted, B. Henriksen, K. Haastrup & B. Sneum (1982) Fremmedsprogspædagogik 1977- 1981: 5 års erfaring med undervisning i fremmedsprogspædagogik i tilknytning til PIF projektet.Engelsk Institut, KUA., s.1-109.
- C. Færch, P. Grindsted & B. Henriksen (1982) Error coding manual, PIF WORKING PAPERS NO. 7., Dept. of Eng., university of Copenhagen., s. l-l0.
- D. Albrecthsen, B. Henriksen & C. Færch (1980) Native speaker reactions to learners' spoken interlanguage., Language Learning, 30:365-96.
- D. Albrecthsen, B. Henriksen & C. Færch (1981) Native speaker reactions to learners' spoken interlanguage I E. Hopkins/R. Grotjahn (red.): Studies in Language Teaching and Language Acquisition. Bochum Studienverlag; s. 167-203. (Artiklen fra 1980 er her genoptrykt i en udvidet udgave).
- Henriksen, B. & Stæhr, Stenius L. (2009) Processes in the development of L2 collocational knowledge - a challenge for language learners, researchers and teachers. I A. Barfield & H. Gyllstad (red) Researching Collocations in Another Language: Multiple Interpretations, 1. udg. Palgrave Macmillan, 2009
- Albrechtsen, D., Haastrup, K. & Henriksen, B. (2008) Vocabulary and Writing in a First and Second Language: Processes and Development. Palgrave Macmillan, 1-225.
- Henriksen, B. (2006) Exploring the quality of lexical knowledge in the language learner's L1 and L2. I Afinla Yearbook 2006 Language Learners of Today P. Pietilä, P. Lintunen og H.M. Järvinen (red.). Lievestuore, Jyväskula, s. 13-36.
- Nissen, H.B. & Henriksen, B. (2006) Word class influence on word assoication test results. International Journal of Applied Linguistics 16, 3, s. 390-408.
- Revier, R.L. & Henriksen, B. (2006) Teaching collocations. Pedagogical implications based on a cross-sectional study of Danish EFL. i: Språk, lärende och utbilding i sikte. Rapport fra Pedagogiska fakulteten Åbo Akademi, M. Bendtsen, M. Björklund, C. Fant & L. Forsman. Vasa, s. 191-206.
- Albrechtsen, D., Henriksen, B. & Haastrup K. (2005) Writing in two languages: Attention to lexis in verbal protocols. I: The Power of Words Granath, S., Miliander, J. & Wennö, E. (red.). Universitetstrykeriet, Karlstad, s. 11-21.
- Albrechtsen, D., Haastrup K. & Henriksen, B. (2004) Redaktører af Angles on the English Speaking Union vol. 4
- Albrechtsen, D., Haastrup K. & Henriksen, B. (2004) Attention to Argumentation in Learner Text Production: How do we Capture Ability in Argumentation? Angles on the English Speaking Union vol. 4, s. 51-68.
- Albrechtsen, D., Haastrup K. & Henriksen, B (2004) (red.): Writing and Vocabulary in Foreign Language Acquisition. Angles on the English Speaking World 4, Museum Tusculanum Press, København, s. 1-151.
- Haastrup K., Albrechtsen, D. & Henriksen, B. (2004) Lexical Inferencing Processes in L1 and L2: Same or Different? Focus on Issues in Design and Method. Angles on the English Speaking World Vol. 4, s. 111-128.
- Henriksen, B., Albrechtsen, D. & Haastrup K. (2004) The Relationship between Vocabulary Size and Reading Comprehension in the L2. I Angles on the English Speaking World vol. 4, s. 129-140.
- Henriksen, B. & Haastrup K. (2001) The interrelationship between vocabulary acquisition theory and general SLA research. i: Eurosla Yearbook. Susan Foster-Cohen & Anna Nizegorodcew (red.). John Benjamins Publishing Company, s. 69-78.
- Henriksen, B. & Haastrup K. (2000) Describing foreign language learners' productive vocabulary use and development. i: Language Use, Language Acquisition and Language History s. 150-172. Ingo Plag og Klaus P. Schneider (red.). Wissenschaftlicher Verlag Triér, Triér
- Henriksen, B. & Haastrup K. (2000) Vocabulary acquisition: acquiring depth of knowledge through network building. I International Journal of Applied Linguistics Volume 10 Issue 2, s. 221 - 240
- Henriksen, B. (2000) Anmeldelse af: N. Schmitt/M. McCarthy (eds) Vocabulary, Description, Acquisition & Pedagogy. Yuyan Wenzi Yingyong. nr. 21 no. 3, Oxford University s. 407-409
Forskningskonferencer og forskningsseminarer:
- B. Henriksen (2012) Kollokationer i et kontrastivt perspektiv. Oplæg ved konferencen Lingva Nordica – Lingva Franca, Islands Universitet, 8-9-10.2012.
- B. Henriksen (2012) Meeting the Challenges of English Medium Instruction in Universities, Gæsteforelæsning ved The Vigdis Finnbogadottir Institute of Foreign Languages, 05.10.2012
- B. Henriksen (2012) "Advanced L2 users' collocational competence: English collocational use in academic lecturing by non-native speakers". Oplæg holdt ved Workshoppen Complexity and Idiomaticity, Stockholms Universitet, 08.06.2012.
- B. Henriksen (2012) Advanced L2 users' collocational competence.Plenaroplæg ved VARGA 2012, Wales.
- B. Henriksen (2011) English medium instruction in higher education – challenges facing non-native lecturers in the international university. Oplæg ved Thematic colloquium: Challenges facing non-native university teachers in English medium instruction in academic settings., EUROSLA 2011, Stockholm
- B. Henriksen (2011) English medium instruction in higher education - Focus on research and measures taken. Oplæg ved Thematic colloquium: Challenges facing non-native university teachers in English medium instruction in academic settings, EUROSLA 2011, Stockholm
- B. Henriksen og Anne Sofie Jakobsen (2011) Akademiske ordlister fra et sprogpolitisk perspektiv? Oplæg ved forskningsworkshop ved Institution for Svensk som Andetsprog ved Göteborg Universitet
- B. Henriksen (2011) Udvikling af en akademisk ordliste på de forskellige nordiske sprog: hvad - hvorfor og hvordan? Oplæg ved konferencen Sproglig og kulturel mangfoldighed i Norden. Milepæl i nordisk fremtidsforskning på sprog og kulturområdet.Islands Universitet 27-28. oktober 2011.
- B. Henriksen (2011) Sprog til akademiske formål - hvordan møder vi de studerendes behov? Oplæg ved CIP-Symposium 2011: ”Dansk i parallelsproglig praksis Brugen af dansk på det internationaliserede universitet.”
- B. Henriksen (2010) Collocational competence - a challenge for learners but also for SLA researchers. Oplæg ved forskningsseminaret Second Language Acquisition and Collocations Göteborg Universitet, november 24, 2010.
- B. Henriksen (2010) Danish in the practice of parallel language use The use of Danish in the internationalised university.Oplæg ved CIP-Symposium 2010: ”Dansk i parallelsproglig praksis Brugen af dansk på det internationaliserede universitet.”
- B. Henriksen (2010) Second Language Acquisition and Collocations. Plenaroplæg ved workshoppen: Developing multidimensional methods for vocabulary assessment, Stockholm Universitet
- B. Henriksen (2010) Studying collocational competence and development. Oplæg ved konferencen: Approaches to the Lexicon
- B. Henriksen (2005) Exploring the quality of lexical knowledge in the language learner's L1 and L2. Plenarforelæsning ved AFINLA 2005,Jyväskyla, Finland
- B. Henriken (2004) Dimensions of lexical competence and vocabulary acquisition: a focus on network structure and network building. Oplæg ved forskningsseminar, Lund Universitet
- B. Henriksen. (2004)Operationalising the construct of organisational structure of the L2 lexicon. Oplæg ved forskningsseminar: Images of childhood, Lund Universitet
- B. Henriksen (2003) Strukturen i ordnetværket – hvordan undersøger vi det? Oplæg ved forskningsseminar Handelshøjskolen i København
- B. Henriksen (2003) Operationalsing the construct organisational structure of the L2 lexicon. Oplæg ved EUROSLA 2003, Edinburgh, Scotland, September, 2003
- Haastrup, K. & B. Henriksen (2000) The interrelationship between vocabulary acquisition theory and general SLA research. Oplæg ved EUROSLA conference, Kraków, September 2000.
- B. Henriksen (1996) Semantisation, Retention and accessibility: Key Concepts in Vocabulary Learning. Oplæg, AILA konferencen 1996 i Jyvaskyla, Finland, august 1996.
- B. Henriksen (1996) Semantization – a key process for vocabulary learning and use. Gæsteforelæsning ved "The Research Centre for Applied Lingusitics", The Department of English, Clare Hall College, Cambridge, november 1996.
- B. Henriksen (1995) Vocabulary retention: a learning effect study. The information gap exercise revisited. Konferenceoplæg ved NAES conference, Tromsø, maj 1995.
- B. Henriksen (1987) Forsøg med udvikling af sprogelevers pragmatiske bevidsthed i engelskundervisningen i gymnasiet, s. 1-16. Forelæsning ved ADLAs årsmøde i København, 1987.D. Albrecthsen & B. Henriksen (1981) Native speaker reactions to learners' spoken interlanguage., Konferenceoplæg ved AILA konferencen i Lund, august, 1981
Konferencedeltagelse og lign. uden oplæg
- Jubilæumskonference for Københavnerstudier i tosprogethed, Danmarks Pædgogiske Universitet, november 2010
- Språkstrategier och parallellsspråk vid nordiske universitet Helsingfors, Finland, Nordens Sprogråd, september 2009, Helsingfors, Finland, Nordens Sprogråd, marts
- Complexity Seminar, Islands Universitet, marts 2009
- CALPIU 2008 : Transnational Student Mobility
Andre former for formidling via publikationer
- Henriksen, Birgit (udkommer september 2012). ”Hvordan lærer fremmedsprogselever sprog?”. I Bodil Hohwü Nielsen, Henriette Knudsen og Susanne Jørgensen (red.) Engelsklærerfagets didaktik (foreløbig titel). Engelsklærerforeningens forlag.
- Henriksen, B. (2009) Det oversete ordforråd. I Sprogfag i forandring: Pædagogik og praksis. 1. udg. Gylling, Samfundslitteratur, 2009.
- Henriksen, B. (2006) Elevernes aktive arbejde med ordforråd. I: Wings Fantasy Teacher's Guide. København , Alinea, s. 23-28
- Henriksen, B. (1999) Fokus på ord og ordindlæring. I: Copenhagen Working Papers in L S P. 1999 nr. 2, Handelshøjskolen, København, s. 57-69
- Henriksen, B. (1999) Ordforrådsindlæring. I På sporet - en antologi om undervisning i dansk som andetsprog. Ringsted: Undervisningsministeriet, s. 83-92
- Henriksen, B.(1998) Mundtlighed. i: Fælles mål - om samarbejdet mellem sprogskole og Almen voksenuddannelse/VUC s. 39-49. Undervisningsministeriets Forlag, København.
- Henriksen, B.(1997) Ordforrådsøvelser - vejen til et større ordforråd og en bedre teksttolkning? I: Anglo Files. Medlemsblad for Engelsklærerforeningen for Gymnasiet & HF, nr. 101, marts. s. 63-67.
- Henriksen, B(1995) Arbejde med mundtligt elevsprog. I: SELF - Tidsskrift for Seminariernes Engelsklærerforening, nr. 95 - 1, Nørre Nissum. s. 12-21
- Henriksen, B. (1995) Hvad vil det sige at kunne et ord? Ordforståelse og ordbeherskelse. I: Sprogforum, nr. 3. oktober 1995, København: s. 12-18
- Henriksen, B. (1995) Hvordan husker man et ord? Fokus på forskellige opgavetyper. I: Sprogforum, nr. 3. oktober 1995, København: s. 45-55
- Henriksen, B. & Haastrup, K. (1995) Hvorfor et temanummer om ordforråd? I: Sprogforum. nr. 3. oktober 1995, København: s. 5-11
- Henriksen, B, & Haastrup, K. (1995) Redaktører på temanummeret: "Et Ord er et Ord", Sprogforum, nr. 3., Danmarks Pædagogiske Bibliotek.
- Henriksen, B. & Andersen, J. E. (1995) Sproget på tværs - kulturmøde og personkonflikt. I Uddannelse, nr. 1. Holstebro, s. 34-38
- B. Henriksen (1990) Fremmedsprogspædagogisk forskning og formidling. Hvad med praksisværdien? I Engelsk Meddelelser, nr. 63, april 1990rs- 46-49.
- Henriksen, B. (1989): Elevcentrerede arbejdsformer i den kommunikative fremmedsprogs- undervisning. I Kasper, G. & Wagner, J.: Grundbog i Fremmedsprogspædagogik. Gyldendal, s. 166-182.
- Svensson, Hanne Lindegaard ; Henriksen, Birgit. (2006) Hvad sker der egentlig, når eleverne bruger leksikalske gættestrategier? I: Anglo Files. Medlemsblad for Engelsklærerforeningen for Gymnasiet & HF.
- Henriksen, B. (2006) Øvelser med ord.I: P.S. - Praktisk sprog : Tidsskrift for undervisere i fremmedsprog. nr. 21: årg., nr. 7, Albertslund. s. 4-8
- Stæhr, Lars Stenius ; Haastrup, Kirsten ; Albrechtsen, Dorte ; Henriksen, Birgit. Fagdidaktik og tværsproglighed.(2004) I: Anglo Files. Medlemsblad for Engelsklærerforeningen for Gymnasiet & HF nr. 134, s. 11-17
- Harder, Peter & Henriksen, Birgit. (2004) Mundtligt og skriftligt sprog - en skyttegravskrig? I: Sprogforum. 2004; nr. Nummer 30, juni, s. 54-60
- Henriksen, B. (2003) Indlæring af ord og faste udtryk - en kompleks, gradvis og kontinuerlig process. I: Portfolio Speak Out. Teacher's guide. København : Lindhardt og Ringhof, 2003. s. 18-20
- Henriksen, B., Christensen B., Engberg-Pedersen J. & Grønvold M. (2000) Ord og tekst: Sproglig opmærksomhed i engelskundervisningen i gymnasiet og HF. Uddannelsesstyrelsens temahæfte no. 25-2000, s. 1-176.
- Henriksen, B.(1999) Ordforråd og ordforrådsindlæring. i: Studier i Dansk som andetsprog s Anne Holmen & Karen Lund (red.). Akademisk forlag, København, s.71-106.
Oplæg for forskellige aftagergrupper
- B. Henriksen (2011) Language learning theory and pedagogical practice? Plenaroplæg ved Engelsklærerforeningens generalforsamling
- B. Henriksen (2011) Sprogvalg i uddannelserne – udfordringer forbundet med at undervise på engelsk? Oplæg ved CELM konference, Rundt om den netbaserede uddannelse, 1. december 2011
- B. Henriksen (2010) Arbejdet med elevernes ordforråd – en udfordring for sprogundervisningen og skolens andre fag. Oplæg ved Tosprogs Taskforce seminar, Dr Byen.
- B. Henriksen (2009) Sprogvalg i uddannelserne? Oplæg ved CIRIUS Markedsførings-konference 2009
- B. Henriksen (2003) Ordforrådsindlæring og undervisning. Hvad ved vi og hvad gør vi? Oplæg ved seminar om fremmedsprogspædagogik i anledning af det "europæiske sprog år".
Underviser ved en lang række efteruddannelseskurser for fremmed- og andetsprogslærere i Danmark, Island, Færøerne og Grønland. 1992-til dd. For en udførlig liste over disse se CURIS
Uddannelse
Cand. mag., Ph.d.
ID: 7673
Flest downloads
-
259
downloads
Responding to Research Challenges Related to Studying L2 Collocational Use in Professional Academic Discourse.
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
62
downloads
Introduction
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning
Udgivet