Sproglig opmærksomhed - en eksplicit tilgang til form i fremmedsprogsundervisningen

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiFormidling

Standard

Sproglig opmærksomhed - en eksplicit tilgang til form i fremmedsprogsundervisningen. / Drachmann, Natascha.

Tidligere sprogstart - ny begynderdidaktik med fokus på flersprogethed. red. / Petra Daryai-Hansen; Dorte Albrechtsen. København : Konsortiet for Sprog og Fagdidaktik i folkeskolen, 2018. s. 262-276.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiFormidling

Harvard

Drachmann, N 2018, Sproglig opmærksomhed - en eksplicit tilgang til form i fremmedsprogsundervisningen. i P Daryai-Hansen & D Albrechtsen (red), Tidligere sprogstart - ny begynderdidaktik med fokus på flersprogethed. Konsortiet for Sprog og Fagdidaktik i folkeskolen, København, s. 262-276. <https://tidligeresprogstart.ku.dk/publikationer/Daryai-Hansen_Albrechtsen__2018__Tidligere_sprogstart___ny_begynderdidaktik_med_fokus_p__flersprogethed.pdf>

APA

Drachmann, N. (2018). Sproglig opmærksomhed - en eksplicit tilgang til form i fremmedsprogsundervisningen. I P. Daryai-Hansen, & D. Albrechtsen (red.), Tidligere sprogstart - ny begynderdidaktik med fokus på flersprogethed (s. 262-276). Konsortiet for Sprog og Fagdidaktik i folkeskolen. https://tidligeresprogstart.ku.dk/publikationer/Daryai-Hansen_Albrechtsen__2018__Tidligere_sprogstart___ny_begynderdidaktik_med_fokus_p__flersprogethed.pdf

Vancouver

Drachmann N. Sproglig opmærksomhed - en eksplicit tilgang til form i fremmedsprogsundervisningen. I Daryai-Hansen P, Albrechtsen D, red., Tidligere sprogstart - ny begynderdidaktik med fokus på flersprogethed. København: Konsortiet for Sprog og Fagdidaktik i folkeskolen. 2018. s. 262-276

Author

Drachmann, Natascha. / Sproglig opmærksomhed - en eksplicit tilgang til form i fremmedsprogsundervisningen. Tidligere sprogstart - ny begynderdidaktik med fokus på flersprogethed. red. / Petra Daryai-Hansen ; Dorte Albrechtsen. København : Konsortiet for Sprog og Fagdidaktik i folkeskolen, 2018. s. 262-276

Bibtex

@inbook{d84c6eedc71e4b3099e469b4ba8190bb,
title = "Sproglig opm{\ae}rksomhed - en eksplicit tilgang til form i fremmedsprogsundervisningen",
author = "Natascha Drachmann",
year = "2018",
language = "Dansk",
pages = "262--276",
editor = "Petra Daryai-Hansen and Dorte Albrechtsen",
booktitle = "Tidligere sprogstart - ny begynderdidaktik med fokus p{\aa} flersprogethed",
publisher = "Konsortiet for Sprog og Fagdidaktik i folkeskolen",

}

RIS

TY - CHAP

T1 - Sproglig opmærksomhed - en eksplicit tilgang til form i fremmedsprogsundervisningen

AU - Drachmann, Natascha

PY - 2018

Y1 - 2018

M3 - Bidrag til bog/antologi

SP - 262

EP - 276

BT - Tidligere sprogstart - ny begynderdidaktik med fokus på flersprogethed

A2 - Daryai-Hansen, Petra

A2 - Albrechtsen, Dorte

PB - Konsortiet for Sprog og Fagdidaktik i folkeskolen

CY - København

ER -

ID: 249428912