Anne Holmen
Centerleder, professor
Center for Internationalisering og Parallelsproglighed
Emil Holms Kanal 4, 2300 København S, 23 Bygning 23 (Afsnit 1), Bygning: 23-4-25
Medlem af:
ORCID: 0000-0002-0933-0984
1 - 5 ud af 5Pr. side: 10
- 2018
- Udgivet
More parallel please
Gregersen, Frans, Josephson, O., Kristoffersen, G., Östman, J., Holmen, Anne, Londen, M. & al, E., 5 maj 2018, Copenhagen: Nordic Council of Ministers. 66 s. ( Tema Nord; Nr. 523, Bind 2018).Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Formidling
- Udgivet
More Parallel Please
Gregersen, Frans, Josephson, O., Kristoffersen, G., Östman, J., Londen, M., Holmen, Anne & al., E., 4 maj 2018, København: Nordic Council of Ministers. 69 s. ( Tema Nord; Nr. 523, Bind 2018 ).Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Formidling
- Udgivet
Flersprogethedsdidaktik i begynderundervisningen: Rammer, potentialer og udfordringer
Daryai-Hansen, Petra, Drachmann, Natascha & Holmen, Anne, 2018, Tidligere sprogstart : Ny begynderdidaktik med fokus på flersprogethed. Daryai-Hansen, P. & Albrechtsen, D. (red.). Københavns Universitet & Københavns Professionshøjskole: Konsortiet for Sprog og Fagdidaktik i folkeskolen, s. 227-249Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Formidling
- Udgivet
Hvordan kan en flersprogethedsdidaktik styrke arbejdet med ordforråd i tidlig sprogstart?
Holmen, Anne, Wulff Østerskov, S. & Meidell Sigsgaard, A., 2018, Tidligere sprogstart: Ny begynderdidaktik med fokus på flersprogethed. Daryai-Hansen, P. & Albrechtsen, D. (red.). København: Københavns Universitet og Københavns Professionshøjskole, s. 304-309 5 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Formidling
- Udgivet
Kan dansk som andetsprog medtænkes i den tidlige fremmedsprogsundervisning?
Meidell Sigsgaard, A. & Holmen, Anne, 2018, Tidligere sprogstart: Ny begynderdidaktik med fokus på flersprogethed. Daryai-Hansen, P. & Albrechtsen, D. (red.). København: Københavns Universitet og Københavns Professionshøjskole, s. 250-261 12 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Formidling
ID: 33666627
Flest downloads
-
149
downloads
Towards more languages for more students at University of Copenhagen: The interplay between local and global drivers of change
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › fagfællebedømt
Udgivet