Natalia Morollon Marti
Studielektor
ORCID: 0000-0002-5471-5859
1 - 4 ud af 4Pr. side: 10
- Udgivet
Akademisk literacy i Engelsk, Fransk, Spansk og Tysk - et brobygningsperspektiv
Lindschouw, Jan Juhl, Larsen, Sanne, Kling, J., Albrechtsen, Dorte, Sandberg, Anna Lena, Behnke, Lars, Morollon Marti, Natalia & Reebirk, C., 2021, I: Sprogforum. 73, s. 23-34 12 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Akademisk literacy i Engelsk, Fransk, Spansk og Tysk i et brobygningsperspektiv (rapport)
Lindschouw, Jan Juhl, Sandberg, Anna Lena, Morollon Marti, Natalia, Kling, J., Larsen, Sanne, Albrechtsen, Dorte, Behnke, Lars & Reebirk, C., 2021, Akademisk literacy i Engelsk, Fransk, Spansk og Tysk i et brobygningsperspektiv. 22 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til rapport › Formidling
- Udgivet
Concept-Based Instruction for Teaching and Learning L2 (Im)politeness
Morollon Marti, Natalia, 2021, Teaching and Learning Second Language Pragmatics for Intercultural Understanding. McConachy, T. & Liddicoat, A. J. (red.). New York: Routledge, 25 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Akademisk literacy i spansk i et brobygingsperspektiv.
Morollon Marti, Natalia, 2021, I: Sprogforum. 73, s. 51-58 8 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
ID: 201655713
Flest downloads
-
82
downloads
Spansk som Fremmedsprog i Danmark. En behovsanalyse af fagets videreudvikling i et brobygningsperspektiv
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
Udgivet -
56
downloads
Akademisk literacy i Engelsk, Fransk, Spansk og Tysk - et brobygningsperspektiv
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
37
downloads
Consideraciones didácticas orientadas al desarrollo de la conciencia intercultural a través de la reflexión metapragmática en el aula de ELE
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet