Digital marketing og markedskommunikation
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Undervisning
Standard
Digital marketing og markedskommunikation. / Pillon, Ezio; Grew, Nana Emilie.
1. udgave udg. København : Hans Reitzels Forlag, 2018. 262 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Undervisning
Harvard
APA
Vancouver
Author
Bibtex
}
RIS
TY - BOOK
T1 - Digital marketing og markedskommunikation
AU - Pillon, Ezio
AU - Grew, Nana Emilie
N1 - Med litteraturhenvisninger og links
PY - 2018
Y1 - 2018
N2 - Lærebog med præsentation af generelle teorier og modeller indenfor klassisk markedskommunikation og digital marketing, samt hands-on-opgaver og værktøjer til at arbejde med moderne marketing og markedskommunikation i praksis
AB - Lærebog med præsentation af generelle teorier og modeller indenfor klassisk markedskommunikation og digital marketing, samt hands-on-opgaver og værktøjer til at arbejde med moderne marketing og markedskommunikation i praksis
KW - sociale medier
KW - markedskommunikation
KW - lærebøger
KW - markedsføring
KW - for markedsføringsøkonomuddannelse
KW - digital kommunikation
KW - digitale medier
KW - virksomhedskommunikation
KW - for kommunikationsuddannelse
M3 - Bog
SN - 9788741261829
BT - Digital marketing og markedskommunikation
PB - Hans Reitzels Forlag
CY - København
ER -
ID: 338426829