Digital marketing og markedskommunikation

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogUndervisning

Standard

Digital marketing og markedskommunikation. / Pillon, Ezio; Grew, Nana Emilie.

1. udgave udg. København : Hans Reitzels Forlag, 2018. 262 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogUndervisning

Harvard

Pillon, E & Grew, NE 2018, Digital marketing og markedskommunikation. 1. udgave udg, Hans Reitzels Forlag, København.

APA

Pillon, E., & Grew, N. E. (2018). Digital marketing og markedskommunikation. (1. udgave udg.) Hans Reitzels Forlag.

Vancouver

Pillon E, Grew NE. Digital marketing og markedskommunikation. 1. udgave udg. København: Hans Reitzels Forlag, 2018. 262 s.

Author

Pillon, Ezio ; Grew, Nana Emilie. / Digital marketing og markedskommunikation. 1. udgave udg. København : Hans Reitzels Forlag, 2018. 262 s.

Bibtex

@book{7623ebc31d1d49469c1848ab7074795d,
title = "Digital marketing og markedskommunikation",
abstract = "L{\ae}rebog med pr{\ae}sentation af generelle teorier og modeller indenfor klassisk markedskommunikation og digital marketing, samt hands-on-opgaver og v{\ae}rkt{\o}jer til at arbejde med moderne marketing og markedskommunikation i praksis",
keywords = "sociale medier, markedskommunikation, l{\ae}reb{\o}ger, markedsf{\o}ring, for markedsf{\o}rings{\o}konomuddannelse, digital kommunikation, digitale medier, virksomhedskommunikation, for kommunikationsuddannelse",
author = "Ezio Pillon and Grew, {Nana Emilie}",
note = "Med litteraturhenvisninger og links",
year = "2018",
language = "Dansk",
isbn = "9788741261829",
publisher = "Hans Reitzels Forlag",
edition = "1. udgave",

}

RIS

TY - BOOK

T1 - Digital marketing og markedskommunikation

AU - Pillon, Ezio

AU - Grew, Nana Emilie

N1 - Med litteraturhenvisninger og links

PY - 2018

Y1 - 2018

N2 - Lærebog med præsentation af generelle teorier og modeller indenfor klassisk markedskommunikation og digital marketing, samt hands-on-opgaver og værktøjer til at arbejde med moderne marketing og markedskommunikation i praksis

AB - Lærebog med præsentation af generelle teorier og modeller indenfor klassisk markedskommunikation og digital marketing, samt hands-on-opgaver og værktøjer til at arbejde med moderne marketing og markedskommunikation i praksis

KW - sociale medier

KW - markedskommunikation

KW - lærebøger

KW - markedsføring

KW - for markedsføringsøkonomuddannelse

KW - digital kommunikation

KW - digitale medier

KW - virksomhedskommunikation

KW - for kommunikationsuddannelse

M3 - Bog

SN - 9788741261829

BT - Digital marketing og markedskommunikation

PB - Hans Reitzels Forlag

CY - København

ER -

ID: 338426829