Tværmedial markedskommunikation: videregående uddannelser

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogUndervisning

Standard

Tværmedial markedskommunikation : videregående uddannelser. / Pillon, Ezio; Grew, Nana Emilie; Lindberg, Henrik.

1. udgave udg. [Kbh.] : Hans Reitzels Forlag, 2021. 407 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogUndervisning

Harvard

Pillon, E, Grew, NE & Lindberg, H 2021, Tværmedial markedskommunikation: videregående uddannelser. 1. udgave udg, Hans Reitzels Forlag, [Kbh.].

APA

Pillon, E., Grew, N. E., & Lindberg, H. (2021). Tværmedial markedskommunikation: videregående uddannelser. (1. udgave udg.) Hans Reitzels Forlag.

Vancouver

Pillon E, Grew NE, Lindberg H. Tværmedial markedskommunikation: videregående uddannelser. 1. udgave udg. [Kbh.]: Hans Reitzels Forlag, 2021. 407 s.

Author

Pillon, Ezio ; Grew, Nana Emilie ; Lindberg, Henrik. / Tværmedial markedskommunikation : videregående uddannelser. 1. udgave udg. [Kbh.] : Hans Reitzels Forlag, 2021. 407 s.

Bibtex

@book{9043cfa7d9dc413aa007f4f587ebaf39,
title = "Tv{\ae}rmedial markedskommunikation: videreg{\aa}ende uddannelser",
abstract = "L{\ae}rebog der f{\o}rer den klassiske markedskommunikation ind i den digitaliserede verden. Tv{\ae}rmedial markedskommunikation er virksomhedens samlede erhvervsrettede kommunikation, offline s{\aa}vel som online. For studerende p{\aa} videreg{\aa}ende uddannelser",
keywords = "sociale medier, markedskommunikation, l{\ae}reb{\o}ger, markedsf{\o}ring, for videreg{\aa}ende uddannelse, digital kommunikation, digitale medier, virksomhedskommunikation",
author = "Ezio Pillon and Grew, {Nana Emilie} and Henrik Lindberg",
note = "Med litteraturhenvisninger og links",
year = "2021",
language = "Dansk",
isbn = "9788741278094",
publisher = "Hans Reitzels Forlag",
edition = "1. udgave",

}

RIS

TY - BOOK

T1 - Tværmedial markedskommunikation

T2 - videregående uddannelser

AU - Pillon, Ezio

AU - Grew, Nana Emilie

AU - Lindberg, Henrik

N1 - Med litteraturhenvisninger og links

PY - 2021

Y1 - 2021

N2 - Lærebog der fører den klassiske markedskommunikation ind i den digitaliserede verden. Tværmedial markedskommunikation er virksomhedens samlede erhvervsrettede kommunikation, offline såvel som online. For studerende på videregående uddannelser

AB - Lærebog der fører den klassiske markedskommunikation ind i den digitaliserede verden. Tværmedial markedskommunikation er virksomhedens samlede erhvervsrettede kommunikation, offline såvel som online. For studerende på videregående uddannelser

KW - sociale medier

KW - markedskommunikation

KW - lærebøger

KW - markedsføring

KW - for videregående uddannelse

KW - digital kommunikation

KW - digitale medier

KW - virksomhedskommunikation

M3 - Bog

SN - 9788741278094

BT - Tværmedial markedskommunikation

PB - Hans Reitzels Forlag

CY - [Kbh.]

ER -

ID: 338426770