Petra Daryai-Hansen

Petra Daryai-Hansen

Lektor


  1. 2019
  2. Accepteret/In press

    Intern og ekstern tværfaglighed i fremmedsprogsfag. / Daryai-Hansen, Petra; Fernández, Susana Silvia.

    Tværfaglighed og fagligt samspil. Aarhus Universitetsforlag, 2019.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  3. Udgivet

    Mehrsprachigkeitsdidaktik im frühen DaF-Unterricht in Dänemark und Norwegen – Lehrer- und Schülerperspektiven. / Daryai-Hansen, Petra; Lindemann, Beate; Speitz, Heike.

    I: German as a Foreign Language, Bind 1/2019, 2019, s. 45-71.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  4. Accepteret/In press

    Signs of Plurilingualism. Current Plurilingual Countermoves in Danish Higher Education. / Daryai-Hansen, Petra; Kirilova, Marta.

    I: International Journal of Bias, Identity and Diversities in Education, 2019.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  5. Accepteret/In press

    Teachers’ Attitudes, Knowledge and Skills in Respect to the Language Awareness Approach. / Daryai-Hansen, Petra; Lefever, Samúel; Rimšāne, Inta.

    I: International Journal of Bias, Identity and Diversities in Education, Bind 4 (2), 2019.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  6. 2018
  7. Udgivet

    At bygge bro mellem sproglig læring og emner fra skolens andre fag. / Albrechtsen, Dorte; Daryai-Hansen, Petra.

    Tidligere sprogstart – ny begynderdidaktik med fokus på flersprogethed. red. / Petra Daryai-Hansen; Dorte Albrechtsen. København : Konsortiet for Sprog og Fagdidaktik i folkeskolen, 2018. s. 76-90.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiFormidling

  8. Udgivet

    Brobygning i faget tysk. / Daryai-Hansen, Petra; Lauta, Kirsten; Farø, Ken Joensen.

    I: Wissenswert, Bind 35, 2018, s. 23-31.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

  9. Udgivet

    Brobygning i tyskfaget. Hvorfor og hvordan? / Daryai-Hansen, Petra; Lauta, Kirsten; Farø, Ken Joensen.

    10 s. 2018, .

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

  10. Udgivet

    Det flersprogede klasserum - kvalificer din undervisning gennem online ressourcer. / Daryai-Hansen, Petra.

    I: Sproglaereren, Bind 4, 2018, s. 24-26.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

  11. Udgivet

    Flersprogethedsdidaktik i begynderundervisningen : Rammer, potentialer og udfordringer. / Daryai-Hansen, Petra; Drachmann, Natascha; Holmen, Anne.

    Tidligere sprogstart : Ny begynderdidaktik med fokus på flersprogethed. red. / Petra Daryai-Hansen; Dorte Albrechtsen. Københavns Universitet & Københavns Professionshøjskole : Konsortiet for Sprog og Fagdidaktik i folkeskolen, 2018. s. 227-249.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiFormidling

  12. Udgivet

    Flersprogethedsdidaktik i den tidlige engelskundervisning. / Jensen, Rikke; Poulsen, Mette; Daryai-Hansen, Petra.

    Tidligere sprogstart – ny begynderdidaktik med fokus på flersprogethed. red. / Petra Daryai-Hansen; Dorte Albrechtsen. København : Konsortiet for Sprog og Fagdidaktik i folkeskolen, 2018. s. 300-303.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiFormidling

Forrige 1 2 3 4 5 6 7 8 Næste

ID: 131853010