Petra Daryai-Hansen

Petra Daryai-Hansen

Lektor


  1. 2020
  2. Udgivet

    Det gode brobygningsarbejde: Fem centrale niveauer

    Daryai-Hansen, Petra, 2020, Tænketanken om Sprog – Styrk fremmedsprogene i gymnasiet . Gymnasieskolernes lærerforening, s. 36-39

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiFormidling

  3. Afsendt

    Flersprogethedsdidaktik: Minoritets- og majoritetselevers sproglige opmærksomhed på tværs af uddannelsesniveauer

    Daryai-Hansen, Petra, Drachmann, N. & Krogager Andersen, L., 2020, (Afsendt) I : Sproglaereren. 2 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

  4. 2019
  5. Udgivet

    Sprogstrategier med fokus på flersprogethed

    Daryai-Hansen, Petra, 2019, I : Sproglaereren. 2, s. 6-8 3 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

  6. 2018
  7. Udgivet

    At bygge bro mellem sproglig læring og emner fra skolens andre fag

    Albrechtsen, Dorte & Daryai-Hansen, Petra, 2018, Tidligere sprogstart – ny begynderdidaktik med fokus på flersprogethed. Daryai-Hansen, P. & Albrechtsen, D. (red.). København: Konsortiet for Sprog og Fagdidaktik i folkeskolen, s. 76-90 15 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiFormidling

  8. Udgivet

    Brobygning i faget tysk

    Daryai-Hansen, Petra, Lauta, K. & Farø, Ken Joensen, 2018, I : Wissenswert. 35, s. 23-31 9 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

  9. Udgivet

    Brobygning i tyskfaget. Hvorfor og hvordan?

    Daryai-Hansen, Petra, Lauta, K. & Farø, Ken Joensen, 2018, 10 s.

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

  10. Udgivet

    Det flersprogede klasserum - kvalificer din undervisning gennem online ressourcer

    Daryai-Hansen, Petra, 2018, I : Sproglaereren. 4, s. 24-26 3 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

  11. Udgivet

    Flersprogethedsdidaktik i begynderundervisningen: Rammer, potentialer og udfordringer

    Daryai-Hansen, Petra, Drachmann, N. & Holmen, Anne, 2018, Tidligere sprogstart : Ny begynderdidaktik med fokus på flersprogethed. Daryai-Hansen, P. & Albrechtsen, D. (red.). Københavns Universitet & Københavns Professionshøjskole: Konsortiet for Sprog og Fagdidaktik i folkeskolen, s. 227-249

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiFormidling

  12. Udgivet

    Flersprogethedsdidaktik i den tidlige engelskundervisning

    Jensen, R., Poulsen, M. & Daryai-Hansen, Petra, 2018, Tidligere sprogstart – ny begynderdidaktik med fokus på flersprogethed. Daryai-Hansen, P. & Albrechtsen, D. (red.). København: Konsortiet for Sprog og Fagdidaktik i folkeskolen, s. 300-303 4 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiFormidling

  13. Udgivet

    Flersprogethedsdidaktik i fremmedsprogsundervisningen

    Daryai-Hansen, Petra, 2018, Fremmedsprogsdidaktik. Mellem fag og didaktik. Daryai-Hansen, P., Søndergaard Gregersen, A., Jacobsen, S. K., von Holst Pedersen, J., Krogsgaard Svarstad, L. & Watson, C. (red.). København: Hans Reitzels Forlag, s. 29-44 16 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiFormidling

Forrige 1 2 3 4 Næste

ID: 131853010