Petra Daryai-Hansen
Lektor
Institut for Engelsk, Germansk og Romansk
Emil Holms Kanal 6, 2300 København S, KUA1, Bygning: 24.3.44
Danmark
- Udgivet
At bygge bro mellem sproglig læring og emner fra skolens andre fag. / Albrechtsen, Dorte; Daryai-Hansen, Petra.
Tidligere sprogstart – ny begynderdidaktik med fokus på flersprogethed. red. / Petra Daryai-Hansen; Dorte Albrechtsen. København : Konsortiet for Sprog og Fagdidaktik i folkeskolen, 2018. s. 76-90.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Formidling
- Udgivet
Brobygning i faget tysk. / Daryai-Hansen, Petra; Lauta, Kirsten; Farø, Ken Joensen.
I: Wissenswert, Bind 35, 2018, s. 23-31.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Formidling
- Udgivet
Brobygning i tyskfaget. Hvorfor og hvordan? / Daryai-Hansen, Petra; Lauta, Kirsten; Farø, Ken Joensen.
10 s. 2018, .Publikation: Andet › Udgivelser på nettet - Net-publikation › Formidling
- Udgivet
Det flersprogede klasserum - kvalificer din undervisning gennem online ressourcer. / Daryai-Hansen, Petra.
I: Sproglaereren, Bind 4, 2018, s. 24-26.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Formidling
- Udgivet
Flersprogethedsdidaktik i begynderundervisningen : Rammer, potentialer og udfordringer. / Daryai-Hansen, Petra; Drachmann, Natascha; Holmen, Anne.
Tidligere sprogstart : Ny begynderdidaktik med fokus på flersprogethed. red. / Petra Daryai-Hansen; Dorte Albrechtsen. Københavns Universitet & Københavns Professionshøjskole : Konsortiet for Sprog og Fagdidaktik i folkeskolen, 2018. s. 227-249.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Formidling
- Udgivet
Flersprogethedsdidaktik i den tidlige engelskundervisning. / Jensen, Rikke; Poulsen, Mette; Daryai-Hansen, Petra.
Tidligere sprogstart – ny begynderdidaktik med fokus på flersprogethed. red. / Petra Daryai-Hansen; Dorte Albrechtsen. København : Konsortiet for Sprog og Fagdidaktik i folkeskolen, 2018. s. 300-303.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Formidling
- Udgivet
Flersprogethedsdidaktik i fremmedsprogsundervisningen. / Daryai-Hansen, Petra.
Fremmedsprogsdidaktik. Mellem fag og didaktik. red. / Petra Daryai-Hansen; Annette Søndergaard Gregersen; Susanne Karen Jacobsen; Jette von Holst Pedersen; Lone Krogsgaard Svarstad; Catherine Watson. København : Hans Reitzels Forlag, 2018. s. 29-44.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Formidling
- Udgivet
Flersprogethedsdidaktik i fremmedsprogsundervisningen – hvorfor og hvordan? / Daryai-Hansen, Petra.
Tidligere sprogstart – ny begynderdidaktik med fokus på flersprogethed.. red. / Petra Daryai-Hansen; Dorte Albrechtsen. København : Konsortiet for Sprog og Fagdidaktik i folkeskolen, 2018. s. 204-226.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Formidling
- Udgivet
Flersprogethedsdidaktik – byg bro mellem sprog i den tidlige tyskundervisning. / Drachmann, Natascha; Daryai-Hansen, Petra.
Tidligere sprogstart – ny begynderdidaktik med fokus på flersprogethed. red. / Petra Daryai-Hansen; Dorte Albrechtsen. København : Konsortiet for Sprog og Fagdidaktik i folkeskolen, 2018. s. 277-288.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Formidling
- Udgivet
Forandringsprocesser i begynder- og flersprogethedsdidaktikken – hvad kan vi lære af lærerkognitionen og den praksisnære professionsudvikling? / Daryai-Hansen, Petra; Henriksen, Birgit; Valvik, Julie.
Tidligere sprogstart – ny begynderdidaktik med fokus på flersprogethed. red. / Petra Daryai-Hansen; Dorte Albrechtsen. København : Konsortiet for Sprog og Fagdidaktik i folkeskolen, 2018. s. 21-41.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Formidling
ID: 131853010