Petra Daryai-Hansen

Petra Daryai-Hansen

Lektor


  1. Udgivet

    At bygge bro mellem sproglig læring og emner fra skolens andre fag. / Albrechtsen, Dorte; Daryai-Hansen, Petra.

    Tidligere sprogstart – ny begynderdidaktik med fokus på flersprogethed. red. / Petra Daryai-Hansen; Dorte Albrechtsen. København : Konsortiet for Sprog og Fagdidaktik i folkeskolen, 2018. s. 76-90.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiFormidling

  2. Udgivet

    Indledning og læsevejledning. / Albrechtsen, Dorte; Daryai-Hansen, Petra.

    Tidligere sprogstart – ny begynderdidaktik med fokus på flersprogethed.. red. / Petra Daryai-Hansen; Dorte Albrechtsen. København : Konsortiet for Sprog og Fagdidaktik i folkeskolen, 2018. s. 7-18.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiFormidling

  3. Udgivet

    Sproglig hierarkisering i en international dansk virksomhedskontekst. Om sprogrepræsentation og sprogvalgspraksis med fokus på tysk. / Barfod, Sonja; Daryai-Hansen, Petra.

    I: RASK – International journal of language and communication, Bind 48, 2018, s. 73-106.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  4. Udgivet

    Introduktion: RUC’s sprogprofiler: baggrund og udvikling af flersproget læring. / Bojsen, Heidi; Daryai-Hansen, Petra; Tranekjær, Louise.

    Hvis du ikke kan sproget ... Om flersprogethed og læring på RUC’s Sprogprofiler. red. / Heidi Bojsen. Roskilde Universitetsforlag, 2018.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiFormidling

  5. Udgivet

    Tidlig fransk og tysk - undervisningsmateriale og lærernes kompetenceudvikling. / Christiansen, Annette; Daryai-Hansen, Petra; Mesic, Selma; von Holst, Jette.

    I: Sproglaereren, Nr. 1/2018, 2018, s. 11-18.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

  6. Udgivet

    Sprogpas og sprogportfolio til begynderundervisningen i engelsk, fransk og tysk. / Daryai-Hansen, Petra; Thomsen, Hanne.

    Tidligere sprogstart – ny begynderdidaktik med fokus på flersprogethed. red. / Petra Daryai-Hansen; Dorte Albrechtsen . København : Konsortiet for Sprog og Fagdidaktik i folkeskolen, 2018. s. 310-314.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiFormidling

  7. Udgivet

    Special Issue on Developing Language Awareness Through a Pluralistic Approach: The Case of the Baltic and Nordic Countries. / Daryai-Hansen, Petra; Layne, Heidi; Tonello, Elisa.

    I: International Journal of Bias, Identity and Diversities in Education, Bind 3, Nr. 1, 2018, s. x-xvi.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  8. Udgivet

    Flersprogethedsdidaktik i fremmedsprogsundervisningen – hvorfor og hvordan? / Daryai-Hansen, Petra.

    Tidligere sprogstart – ny begynderdidaktik med fokus på flersprogethed.. red. / Petra Daryai-Hansen; Dorte Albrechtsen. København : Konsortiet for Sprog og Fagdidaktik i folkeskolen, 2018. s. 204-226.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiFormidling

  9. Udgivet

    Flersprogethedsdidaktik i begynderundervisningen : Rammer, potentialer og udfordringer. / Daryai-Hansen, Petra; Drachmann, Natascha; Holmen, Anne.

    Tidligere sprogstart : Ny begynderdidaktik med fokus på flersprogethed. red. / Petra Daryai-Hansen; Dorte Albrechtsen. Københavns Universitet & Københavns Professionshøjskole : Konsortiet for Sprog og Fagdidaktik i folkeskolen, 2018. s. 227-249.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiFormidling

  10. Udgivet

    Brobygning i faget tysk. / Daryai-Hansen, Petra; Lauta, Kirsten; Farø, Ken Joensen.

    I: Wissenswert, Bind 35, 2018, s. 23-31.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

Forrige 1 2 3 Næste

ID: 131853010