Petra Daryai-Hansen

Petra Daryai-Hansen

Lektor


  1. 2021
  2. Afsendt

    Motivationsorienteringer i tyskundervisningen. En kvantitativ og kvalitativ undersøgelse på tværs af uddannelsesniveauer

    Daryai-Hansen, Petra, Fischer-Rasmussen, A., Fenyvesi, K., Gebauer , M. & Gorbahn, K., 2021, (Afsendt) I: Sprogforum. 7 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  3. Afsendt

    ‘There is (almost) 0 knowledge about CLIL’ – CLIL på andre sprog end engelsk

    Daryai-Hansen, Petra & Lindemann, B., 2021, (Afsendt) I: Sproglaereren. 3 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskning

  4. Afsendt

    ‘Zu wenig bekannt’ – CLIL på andre sprog end engelsk

    Daryai-Hansen, Petra & Lindemann, B., 2021, (Afsendt) I: Wissenswert. 5 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskning

  5. 2020
  6. Udgivet

    Vor welchen Herausforderungen steht der frühe DaF-Unterricht im dänischen Grenzland? Eine Lehrerstudie im Rahmen der dänischen Lehrerfortbildung.

    Aarøe, K. M. & Daryai-Hansen, Petra, 2020, I: Zeitschrift für Interkulturellen Fremdsprachenunterricht. 25, 1, s. 757-782 25 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  7. Udgivet

    Wenn ich über meine Antworten nachdenke, würde ich am liebsten das Handtuch werfen: Zum Kompetenzentwicklungsbedarf von Deutschlehrkräften im Dänemark der Gegenwart

    Daryai-Hansen, Petra, 2020, I: Zeitschrift für Interkulturellen Fremdsprachenunterricht. 25, 1, s. 783-811

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  8. 2019
  9. Udgivet

    Signs of Plurilingualism: Current Plurilingual Countermoves in Danish Higher Education

    Daryai-Hansen, Petra & Kirilova, Marta, jun. 2019, I: International Journal of Bias, Identity and Diversities in Education. 4, 2, s. 43—58 16 s., 4.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  10. Udgivet

    Flersprogethedsdidaktik i fremmedsprogsfag

    Daryai-Hansen, Petra, Drachmann, Natascha & Meidell Sigsgaard, A., 2019, I: Sprogforum. 68, s. 46-53 7 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  11. Udgivet

    Mehrsprachigkeitsdidaktik im frühen DaF-Unterricht in Dänemark und Norwegen – Lehrer- und Schülerperspektiven

    Daryai-Hansen, Petra, Lindemann, B. & Speitz, H., 2019, I: German as a Foreign Language. 1/2019, s. 45-71 28 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  12. Udgivet

    Teachers’ Attitudes, Knowledge and Skills in Respect to the Language Awareness Approach

    Daryai-Hansen, Petra, Lefever, S. & Rimšāne, I., 2019, I: International Journal of Bias, Identity and Diversities in Education. 4, 2, s. 28-42 15 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  13. 2018
  14. Udgivet

    Language Hierarchisations and Dehierarchisations: Nordic Parents’ Views towards Language Awareness Activities

    Daryai-Hansen, Petra, Layne, H. & Lefever, S., 2018, I: International Journal of Bias, Identity and Diversities in Education. 3, 2, s. 60-76 17 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

Forrige 1 2 3 4 Næste

ID: 131853010