Anbefalinger til en styrket flersprogethedsdidaktik
Research output: Contribution to journal › Journal article › Research
Standard
Anbefalinger til en styrket flersprogethedsdidaktik. / Drachmann, Natascha; Daryai-Hansen, Petra; Krogager Andersen, Line.
In: Sproglaereren, Vol. 2, 2024, p. 30-33.Research output: Contribution to journal › Journal article › Research
Harvard
Drachmann, N, Daryai-Hansen, P & Krogager Andersen, L 2024, 'Anbefalinger til en styrket flersprogethedsdidaktik', Sproglaereren, vol. 2, pp. 30-33.
APA
Drachmann, N., Daryai-Hansen, P., & Krogager Andersen, L. (2024). Anbefalinger til en styrket flersprogethedsdidaktik. Sproglaereren, 2, 30-33.
Vancouver
Drachmann N, Daryai-Hansen P, Krogager Andersen L. Anbefalinger til en styrket flersprogethedsdidaktik. Sproglaereren. 2024;2:30-33.
Author
Bibtex
@article{8318403373734df99ff2d0504a95734c,
title = "Anbefalinger til en styrket flersprogethedsdidaktik",
author = "Natascha Drachmann and Petra Daryai-Hansen and {Krogager Andersen}, Line",
year = "2024",
language = "Dansk",
volume = "2",
pages = "30--33",
journal = "Sproglaereren",
issn = "0108-6154",
}
RIS
TY - JOUR
T1 - Anbefalinger til en styrket flersprogethedsdidaktik
AU - Drachmann, Natascha
AU - Daryai-Hansen, Petra
AU - Krogager Andersen, Line
PY - 2024
Y1 - 2024
M3 - Tidsskriftartikel
VL - 2
SP - 30
EP - 33
JO - Sproglaereren
JF - Sproglaereren
SN - 0108-6154
ER -
ID: 374347473