Håndbog i Forsknings-Undervisnings-Integration på KU
Research output: Book/Report › Report › Communication
Documents
- KU Håndbog i Forsknings-Undervisnings-Integration ACCESSIBLE 200624
383 KB, PDF document
Håndbogen indeholder inspiration og erfaringer fra forsøg og konkrete undervisningsforløb med integration af forskning og undervisning på KU.
Formålet er at bidrage til den fortsatte udvikling af universitetets uddannelser og af undervisningsformer og -praksis, så de så vidt muligt tilgodeser både studerendes
læring og undervisernes forskning ved at udvikle læringsfællesskaber og fælles skabelse af ny viden. For at styrke disse læringsfællesskaber i praksis er der udviklet et fælles sprog og en typologi for forsknings-undervisnings-integration: FUI. Målgruppen er bl.a. undervisere, fagansvarlige, studieledere og uddannelsesadministratorer.
Formålet er at bidrage til den fortsatte udvikling af universitetets uddannelser og af undervisningsformer og -praksis, så de så vidt muligt tilgodeser både studerendes
læring og undervisernes forskning ved at udvikle læringsfællesskaber og fælles skabelse af ny viden. For at styrke disse læringsfællesskaber i praksis er der udviklet et fælles sprog og en typologi for forsknings-undervisnings-integration: FUI. Målgruppen er bl.a. undervisere, fagansvarlige, studieledere og uddannelsesadministratorer.
Original language | Danish |
---|
Place of Publication | Københavns Universitet |
---|---|
Number of pages | 44 |
ISBN (Print) | 978-87-7629-032-0 |
Publication status | Published - Aug 2024 |
- Faculty of Social Sciences
Research areas
ID: 405074618