Forandringsprocesser i begynder- og flersprogethedsdidaktikken – hvad kan vi lære af lærerkognitionen og den praksisnære professionsudvikling?
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Formidling
Standard
Forandringsprocesser i begynder- og flersprogethedsdidaktikken – hvad kan vi lære af lærerkognitionen og den praksisnære professionsudvikling? / Daryai-Hansen, Petra; Henriksen, Birgit; Valvik, Julie.
Tidligere sprogstart – ny begynderdidaktik med fokus på flersprogethed. red. / Petra Daryai-Hansen; Dorte Albrechtsen. København : Konsortiet for Sprog og Fagdidaktik i folkeskolen, 2018. s. 21-41.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Formidling
Harvard
APA
Vancouver
Author
Bibtex
}
RIS
TY - CHAP
T1 - Forandringsprocesser i begynder- og flersprogethedsdidaktikken – hvad kan vi lære af lærerkognitionen og den praksisnære professionsudvikling?
AU - Daryai-Hansen, Petra
AU - Henriksen, Birgit
AU - Valvik, Julie
PY - 2018
Y1 - 2018
M3 - Bidrag til bog/antologi
SP - 21
EP - 41
BT - Tidligere sprogstart – ny begynderdidaktik med fokus på flersprogethed
A2 - Daryai-Hansen, Petra
A2 - Albrechtsen, Dorte
PB - Konsortiet for Sprog og Fagdidaktik i folkeskolen
CY - København
ER -
ID: 213360786